Заняття гуртка "Світ природи з елементами англійської"

Добрий день . Пропоную ознайомитися з наступною темою заняття: "Тварини"


 

Привітання:

   T: Good morning, children!

   P: …

   T: Sit down, please!

   T: How are you children?

    P: We are ... (fine, bad ...)

На минулому занятті ми з вами закінчили вивчати тему «Тварини у бабусі в селі», а сьогодні ми з вами розпочинаємо вивчати нову тему «Тварини, які мешкають у лісі». Ми вивчимо з вами лісових тварин, навчимося про них розповідати та їх описувати. Сьогодні на вас чекає незвичайне заняття , а гурток- подорож до чарівного лісу. Отже, будьмо уважними та старанними!

Введення в іншомовну атмосферу:

Т: Перш ніж ми продовжимо наше заняття, нам необхідно підготувати наші язички до важкої праці. Тож давайте зробимо зарядку для наших маленьких язичків. А в цьому нам допоможе наша знайома Funny BirdДавайте її покличемо разом. 

Repeat after me! Повторюйте :

 Onetwothree,

Funny Bird,

  Fly to me!

Діти повторюють. 

Одного разу рано вранці прокинувся наш Містер Язичок. Відкрив своє вікно, побачив за вікном чудову сонячну погоду та промовив [a:] [o:] – яка чудова погода!!! Та вирішив піти погуляти до лісу.

По дорозі він зустрів корову [ m-m-m ], а на дереві біля корови сиділа мудра сова, яка співала свою пісеньку [ u-u-u ]. Потім Язичок побачив їжачка, який з ним привітався  f ]   v ], а пташки на дереві йому сказали [ vi-vi-vi ]. А в лісі на галявині гуляла мама свиня зі своїми поросятами, які побачивши нашого язичка весело з ним привіталися [ wi-wi-wi]. Аж раптом на галявину вибіг злий пес та заричав [ r-r-r]Але наш Язичок не злякався, тому що веселі комахи підлетіли до злого собаки та відігнали його [ ʤ ]. І наш Язичок задоволений від прогулянки пішов додому.

 

   Основна частина заняття:

  1. Введення нового лексичного матеріалу:

Funny Bird:  А зараз ми з вами відправимось у веселу подорож до чарівного лісу. А для того, щоб познайомитись із новими тваринами, нам треба буде відгадати декілька загадок. Давайте заплющимо свої очі (Close your eyes) та уявимо, що ми йдемо по лісовій доріжці (грає музичний супровід) і раптом на зустріч нам вибігає …. 

Загадка №1

Я руда, низького росту,
Хитра я і довгохвоста.
На курей я вельми ласа —
В них таке смачненьке м’ясо…
Вовку-брату я сестриця,
А зовуть мене… (лисиця – a fox)

Загадка №2

Лиходій і забіяка,
Дуже схожий на собаку.
Він з’явився – ліс замовк…
Це лихий і лютий… (вовк -  wolf)

Загадка №3

Взимку спить цей звір в барлозі
І прокинутись невзмозі.
Смокче лапу уві сні.
Хто це? Підкажіть мені.
(ведмідь – a bear)

Загадка №4

Куций хвостик, довгі вушка,

Шерсть м’якенька, як подушка.

Скаче вгору, наче м’ячик.

Хто це, діти? ...
(заєць – hare)

(Учні повторюють кожне слово хором за вчителем)

 

  1. Закріплення вивченого лексичного матеріалу:

 – Ось ми з вами і познайомилися із новими лісовими друзями. Let’s do some exercises:

  1. (Гра-м’яч) Для цього нам треба зробити коло. Я називаю вам тваринку на українській мові, а ви на англійській мові:

Translate into English:

                                                лисиця -  a fox

                                   вовк – a wolf

                                   ведмідь – a bear

                                   заєць – a hare         

  1. Name the animals and their colours (Назви тваринки та їх колір.

          (Вчитель показує малюнок, а учні називають тваринку, та якого вона кольору)

This is a …

 It is …

3.Фізкультхвилинка:

Funny BirdДрузі, я бачу, що ви трішки втомились, давайте відпочинемо

 Let’s have a rest (Bingo)

 

4. Аудіювання:

Прослухайте речення та проставте цифри в клітинках біля потрібних  тваринок. (Робота на картках)

1. This is a foxIt is orange and white.

2. This is a hare. It is grey.

3. This is a wolf. It is grey and white.

4. This is a bear. It is brown.
(Перевірка вправи)

 

5. Повторення вивчених букв та ознайомлення з новою буквою:

1) Repeat all together:

     AaBbCcDdEeFfGgHhIiJjKkLlMmNnOoPpQqRrSsTtUuVv

2) Guess the letter (Презентація)

Т: Діти, як ви гадаєте, чому у слові Wolf перша буква іншого кольору?

P: …

Т: Так, сьогодні до нас в гості завітала буква Ww, звук [w]

     Подивіться, як пишеться ця буква. Давайте її намалюємо у повітрі.

 

6.  Фізкультхвилинка

     (презентація для очей)

 

7.  Робота в зошитах

 Open your exercise-books and write the letter Ww

 

Підсумок заняття:

      Рефлексія

1) Чи сподобалося вам наше сьогоднішнє заняття?

2) Що нового ви сьогодні дізналися?

3) Яка частина вам найбільше сподобалася/не сподобалася? Чому?

TeacherOur lesson is over. Stand up. Have a nice day. Good-bye.


Свої відгуки пишіть у особисті повідомлення! Чекаю!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Військовий стан. Які слова потрібно говорити дитині під час війни.